Chcesz utrzymać w rozmowie partnerskie relacje mimo różnicy zdań? Zabacz, czego unikać, aby było to możliwe.
Aktualności
Z analizy przemówienia króla Sparty oraz Prezydenta Zełenskiego wynika, że argumenty emocjonalne skutecznie wpływają na opinie i przekonania słuchaczy.
Zobacz, jak formułować silne argumenty. Jeśli prawidłowo zastosujesz wszystkie wskazówki, to siła perswazji Twoich wystąpień wzrośnie!
Definicja retoryczna to figura retoryczna, która bardzo mocno działa na opinię publiczną. Chcesz przekonać innych do zmiany zdania lub przekonań? Zobacz, jak to zrobić!
Szkolenie medialne. Na hasło: „Kamera akcja!” uczestnicy pytają: Moglibyśmy ćwiczyć bez kamery? To zrozumiała reakcja. Wystąpienia medialne jeszcze 10 lat temu były domeną polityków, aktorów i dziennikarzy. Dzisiaj taką okazję ma wiele osób. Wykorzystaj ją na 100%!
Metafory pomagają wyrazić myśli krócej, jaśniej, ozdobniej, bardziej obrazowo, emocjonalnie i przekonująco. Naucz się je formułować i wplatać do wystąpienia.
Autoprezentacja to wiele zachowań, które wpływają na to, jak widzą nas inni. Nasz sukces w dużym stopniu zależy od tego, czy uda mu się wywrzeć na innych dobre wrażenie. Zobacz, jak to osiągnąć!
Odczuwasz stres przed wystąpieniami publicznymi? Chcesz go zmniejszyć? Popracuj nad samooceną. Wyniki naszych badań wśród studentów dziennikarstwa UW wskazują, że istnieje silna korelacja między samooceną a poziomem stresu i tym, jak radzimy sobie ze stresem.
Retoryka to wiedza, która wskazuje, jak budować przekaz, aby uczciwie przekonać innych do własnych tez. Uczciwa perswazja nie ma nic wspólnego z manipulacją.
Jak mówić zwięźle i treściwie? Opanuj sztukę precyzyjnego wyrażania myśli i zamiast zanudzać swoich słuchaczy, prowadź ich słowami do celu.