page-header

Doskonały Mówca

Doskonały Mówca - to szkolenie daje odpowiedź na pytanie: Jak być dobrym mówcą, który potrafi porwać i przekonać audytorium?

„Musi się w tobie palić to, co chcesz zapalić w innych”. Św. Augustyn

Prowadzimy Warsztaty Mówca Doskonały, bo uważnie wsłuchujemy się w potrzeby naszych uczestnikówSzkolenie Doskonały Mówca prowadzimy, bo dostrzegamy taką potrzebę. Większość osób na stanowiskach zarządczych ma predyspozycje do kierowania ludźmi. Mimo to wielu z nich czuje blokadę, gdy trzeba zakomunikować swojemu zespołowi ważne informacje, albo robi to w sposób, który powoduje blokadę w zespole. Pytania piętrzą się same: Od czego zacząć? Jak zareagują? Co będzie, jak coś pominę, zapomnę, przekręcę? Co zrobię, gdy ktoś mnie o coś negatywnego zapyta, a zapyta na pewno, bo na sali zawsze znajdzie się jedna osoba, która potrafi przyczepić się do wszystkiego!

Niektórzy kierownicy potrafią zadawać sobie setki podobnych pytań. Inni z kolei otrzymują feedback, że mają sztywne słownictwo, a w ich wypowiedziach brakuje emocji, energii. Trzecia kategoria zdecydowanie lepiej czuje się w rozgrywaniu zakulisowych strategii i unika wystąpień jak ognia. A jednak rzeczywistość idzie w inną stronę. Menadżerowie HR uważniej przyglądają się, jak ich Prezesi budują relacje z pracownikami oraz innymi dyrektorami. I jedno jest pewne: każdy menadżer, aby wspiąć się na najwyższe szczeble kariery, musi czuć się na scenie jak ryba w wodzie.

Kiedy potencjał mówcy wymaga doskonalenia?

Swoje kompetencje prezentacyjne warto doskonalić, gdy:
  • mówi nam się „ciężko”
  • czujemy sami, że nasze wystąpienia mogą wyglądać lepiej
  • inni mówią nam, że powinniśmy prezentować lepiej
  • mamy obawy, że audytorium będzie mało zaangażowane, choć temat jest ważny
  • odnosimy wrażenie, że nasza wystąpienia nie wywołują emocji
  • mamy trudności z dotarciem do słuchaczy
  • stresujemy się pomimo znajomości tematu.

Dla kogo dedykowane jest to szkolenie?

Szkolenie Doskonały Mówca jest dla:
  • osób, które przygotowują się do wystąpień na konferencjach, kongresach, zjazdach, spotkaniach firmowych, eventach rocznicowych
  • prelegentów, którzy chcą zmienić styl swoich wystąpień z informatywnego/akademickiego na inspirujący
  • handlowców, którzy chcą zwiększyć swoją siłę perswazji, aby swobodnie realizować plany sprzedażowe
  • przedsiębiorców (bez względu na branżę), którzy rozumieją, że wystąpienia są kluczem do zdobycia klientów i rozwoju firmy
  • managerów, którym zależy na tym, aby skutecznie występować przed zespołem, przełożonymi i kontrahentami.

Zapisałeś się na szkolenie Doskonały Mówca? Sprawdzić, jakich efektów możesz się spodziewać!

  • Swobody i luzu przed wystąpieniami publicznymi
  • Pewności siebie, dzięki czemu zniknie uczucie pustki w głowie i opór przed mówieniem
  • Płynności w wypowiadaniu się.
  • Przygotowywać przejrzyste wystąpienia
  • Przemawiać emocjonująco i wciągająco przed grupami dowolnego rozmiaru
  • Zjednywać sobie grupę i sprawiać, by z uwagą słuchała naszej przemowy
  • Przyjmować ze spokojem pytania z sali i adekwatnie na nie reagować
  • Zarządzać kłopotliwymi zachowaniami uczestników.
  • Nowe umiejętności, by wejść na wyższy poziom kompetencji zawodowych
  • Tajniki i know-how światowych mówców
  • Świadomość własnego potencjału.

Doskonały Mówca

Program Szkolenia z Wystąpień Publicznych

Dzień 1. Warsztat Mówcy

  1. Jak sformułować temat i treść wystąpienia, aby wzbudzić ciekawość audytorium?
  2. Jaką formę prezentowania wybrać, aby zaangażować grupę?
  3. Co zrobić, aby efektywnie uczyć słuchaczy umiejętności – tworzenie ćwiczeń.
  4. Techniki motywowania grupy odbiorców.
  5. Jak w atrakcyjny i efektywny sposób prezentować kolejne wątki?

Dzień 2. Retoryka Mówcy

  1. Sposoby, aby zjednać zaufanie i sympatię słuchaczy.
  2. Wygodne struktury, które sprawią, że nie będziesz potrzebował kartek, by osiągnąć cel swojego wystąpienia.
  3. Techniki radzenia sobie ze stresem.
  4. Zasady poruszania się po scenie na żywo i przed kamerami.
  5. Jak gestykulować, aby wzbogacić i wzmocnić przekaz?
  6. Metody, które pozwalają wywoływać emocje u słuchaczy.

Dzień 3. Relacje z audytorium

  1. Jak budować dobrą relację z uczestnikami?
  2. Co zrobić, aby utrzymać uwagę słuchaczy?
  3. Po co tworzyć podgrupy oraz jak nimi zarządzać?
  4. Jak przeprowadzać demonstrację i instruktarz?
  5. Techniki zadawania i odpowiadania na pytania.
  6. Radzenie sobie z trudnymi uczestnikami.
  7. W jaki sposób przyjmować i udzielać informacji zwrotnej na forum?